Flota - pomoc

Często zadawane pytania (FAQ)

P: Po zalogowaniu nie widać zleceń.
O: Pamiętany jest ostatnio wybrany filtr statusów (u góry strony przeglądanie zleceń) - upewnij się, że nie jest ustawiona selekcja na nieistniejące w danej chwili zlecenia.

P: Dlaczego nie da się zmienić statusu pola Akceptacja?
O: Status Akceptacja można zmieniać tylko w wypadku zleceń Sprawdzonych

P: Podaję poprawny login i hasło, ale otrzymuję komunikat "Autoryzacja niepoprawna".
O: Prawdopodobnie Twoje konto zostało zablokowane - dzieje się tak po czterokrotnym błędnym logowaniu. Skontaktuj się z numerem (022) 714 17 37 aby odblokować konto.

P: Od kogo można otrzymać login i hasło?
O: Jedynie klienci flotowi Inter Cars mogą otrzymać możliwość logowania się do tej strony. Skontaktuj się z działem obsługi floty Inter Cars S.A. Login i hasło do strony przeglądania zleceń umożliwiają zarazem autoryzację w programie IC_Katalog (np. wysyłanie zamówień, aktualizacja warunków handlowych).

P: Czy można jakoś posortować zlecenia?
O: Tak, klikając link DATA nad nagłówkami zleceń, można sortować je wg daty. Można także zafiltrować dowolny status wyświetlanych zleceń. Więcej przydatnych opcji znajduje się w zakładce Konfiguracja

ANKIETA DLA WARSZTATÓW PRZYSTĘPUJĄCYCH DO SIECI MI FLOTA:
http://ankietadlawarsztatumiflota.ankietka.pl/


Serwisy partnerskie
Partnerzy